Vad man kan göra när man är ensam hemma..

Sitter här själv i soffan och börjde fundera över det här med vackra människor. Jag tycker att det är jättekul att bläddra i tidningar eller se inslag på tvn med alla dagens kändisar. Jag älskar att se en film och bli förtrollad av någons yttre skönhet. Vissa kändisar är ju bara så snygga att man tappar hakan och här är mina topp tre:

Kvinnor
1. Sophia Bush - Jag har varit ett One tree hill fan från dag ett och hon är så jäkla snygg!
2. Jennifer Aniston - Min absoluta favorit, som dessutom fyller år samma dag som jag.
3. Jessica Biel - Stilren, classic och alldeles underbar.

Män
1. Ryan Gosling - Hallå? Jag säger bara "Crazy, stupid love". Jag DOG när jag såg den.
2. James Lafferty - Återigen en One tree hill människa, men gah, så fin och manlig.
3. Channing Tatum - Hallå nummer två?! "Magic Mike" vet vad han gör.. Dom dansstegen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0