Tisdag

Idag har jag inget schema, men ska iväg på fest senare. Vi ettor ska anordna en förfest för tvåorna och treorna i EBD, och det ska blir riktigt najs! Men idag väntar först massa plugg.. Måste börja skriva en rapport som jag skjutit upp eftersom jag inte fått boken man ska utgå från än. Men man ska änvända fem olika källor så jag har ju fyra andra jag måste hitta. Hoppas jag skriver några sidor i alla fall! Annars händer inte så mycket. Eller jo, mina älskade SF-vänner Elin och Isabelle har precis lämnat sina värdfamiljer och är påväg mot tre veckor i Miami, Florida, innan Sverige väntar. Jag vet att ni läser min blogg så jag tänker bara säga lycka till! Som sagt, att lämna sina värdbarn är otroligt smärtsamt, men det blir bara bättre. Ni kommer få en awesome tid! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0