Snart helg!

Och det ska bli så jäkla skönt! Sitter just nu i skolans bibliotek och opponerar på en av mina klasskamraters rapport, vilket förhoppningsvis snart är klart. Vi hade inlärning på vår andra rapport imorse och det kändes skönt att äntligen bli klar med den! Nästa rapport ska iofs in hyfsat snart den med men den lägger jag på hyllan för nu. I morgon har vi opponering och sedan slutar vi vid lunch. Jag ser verkligen fram emot en skön helg, och framför allt klassfesten på lördag. Hur ser ett helg ut? Helgen efter det är det ekonomhelg här på campus och jag ska på White night på torsdagen samt finsittning på fredagen. Det kommer bli APKUL! Sen när jag vaknar på lördagen kommer mamma och Maria vara där och då blir det massa mys resten av helgen. Just nu är jag i ett riktig bra stadie, you gotta love life. Dessutom är mina fina tjejer Isabelle och Elin hemma på svensk mark nu! Huuuur awesome? Slänger in en bild på en glad tjej, för det är precis så jag känner just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0