Lördag på bibblan

Lördagen har hittills spenderats på biblioteket här i Växjö tillsammans med fem böcker och massa rapportskrivning. Målet är att bli klar imorrn och jag tror faktiskt jag kan bli det, jihaa! Ikväll ska min nya vän och klasskompis Amanda komma över på middag och filmmys. Det kommer bli riktigt trevligt, det är jag säker på. När jag tänker på det, är det inte helt sjukt hur mycket människor jag har träffat sedan juli 2011?! Tänk vad många människor som korsar ens väg under livet, och det måste vara flera hundratals som korsat min under de senaste året. Härligt! Såklart passerar vissa bara under en dag, medans andra blir vänner för livet. Jag och Amanda ska ju gå i samma klass i tre år så vem vet, det här kanske är början på något riktigt awesome?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0