I´m alive!

Nollningsveckan är över och jag lever. Dock är min röst förstörd och det känns som om jag inte har sovit på en vecka. Vilket jag inte har i och för sig.. Men det var varit så jäkla kul att det inte är sant! Nu är jag riktigt taggad till att komma tillaka till skolan och campus som en elev. Hej studentlivet säger jag bara! Jag måste bara tillägga att jag idag fixade internet, så jäkla skönt. Förhoppningsvis kommer det lite fler uppdateringar än föregående vecka. Jag ska absolut lägga upp bilder på lägenheten, men just nu ser den ut som hej kom och hjälp mig. Den enda tiden jag och Pierre har spenderat här är några få timmar om nätterna, alla annan tid har i princisp gått åt till att parta. Men det är ju najs det! 

Kommentarer
Postat av: cecilia.

ASNICE att du är så pepp på allt brushi! :D

2012-09-01 @ 16:45:50
Postat av: erika

wiie va kul!! ser fram emot att höra ännu mer om det och se bilder! Kram på dig din lyllos

2012-09-01 @ 23:21:22
URL: http://enhimlansmassa.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0