Hon den dära

Idag är ingen vanligt dag, för vet ni vad? Idag fick jag nämligen krama om min allra egna Danielle som jag inte sett sedan dagen jag åkte hem från USA och storgrät i hennes armar. Det var verkligen så underbart att se henne igen och jag var tvungen att krama henne gång på gång för att verkligen förstå att det var hon som stod där. Samtidigt som det kändes asbra kändes det helt jättemärkligt. Att hon stod där framför mig och att jag pratade med henne här i Sverige. Fantastiskt! Tyvärr blev det ganska kort möte, Danielle pluggar i Ljungby och var på studiebesök på Växjö campus över dagen bara. Men jag är så glad att jag äntligen fick krama om henne igen! Wiiiiie! Jag och Danielle planerar, tillsammans med Mathilda förstås, en reunion om några veckor här hemma hos mig. Det kommer bli awesome!
 
 
Jag älskar den här bilden på er!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Åh fina du! Var helt underbart att träffa dig igen! <3

2012-09-13 @ 21:23:35
Postat av: cecilia.

Visst är det konstigt? Som att en del från en helt annan värld dyker upp :D kul för er! :)

2012-09-13 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0