Only time will tell.

Helgen hemma var som sagt väldigt bra, och jag fick spendera tid med både familj och vänner. Alltid lika mysigt! De kommande veckorna kommer bestå av mycket plugg, eftersom jag har tre tentor nu innan den 17 november. Har även inlämningsuppgifter som ligger parallellt, så om jag blir en tråkig människa vet ni varför. Studentlivet tog raketfart från vecka ett, och det finns alltid saker som måste göras, men hittills gillar jag det. Eftersom det är så mycket att göra så kommer bloggen få lida ett tag. Om det händer något helt amazing är det klart jag delar med mig av det, men annars så säger jag tackåhej för en stund. Den här bloggen var till för min resa till Kenya och sedan mitt år i USA, och nu är både dessa äventyr över och jag känner väl att jag ska lägga krut på annat. Hoppas ni alla har god förståelse för detta! Call me anytime, eller följ mig på instagram anna_lidman. Pusshej!
 

Kommentarer
Postat av: cecilia.

"oh noooooo" känner jag. men du är klok du!

ses snart hoppas jag! :)

2012-10-18 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0