Världens bästa playdate

Jag och Isabelle har barn i precis samma åldrar (föutom att hon har en tredje som är äldre), Colby och Lily som är fem år går i samma klass och Sierra och Hadley är båda tre år (de ska förövrigt börja samma klass nästa år). Varje vecka har vi minst en playdate, helst fler, och idag begav jag och Sierra oss hem till Isabelle och Hadley när storasyskonen var i skolan. Sommarvärmen är ju som sagt här och vad passar inte bättre än att bada i deras fina pool? Småtjejerna har precis börjat gilla varandra och jag och Isabelle hoppas på att de ska bli bästisar (haha..). Det är alltid lika najs att sitta och snacka med Isabelle samtidigt som de leker. Playdate vid poolen var riktigt poppis hos alla fyra och jag är övertygad om att många av våra timmar kommer spenderas tillsammans där, om bara vädret vill.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Ibland känns ditt jobb inte så slitsamt va? :P

2012-05-10 @ 08:33:24
Postat av: Sofia

Sista bilden är ju helt underbar

2012-05-11 @ 10:54:01
Postat av: Isabelle

Basta playdaten! :) summer here we come!

2012-05-12 @ 00:09:17
URL: http://Isobel.devote.se
Postat av: Mamma

Jag håller med Pirre du har ju superbra jobb..... puss på dig

2012-05-12 @ 09:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0