Nu är jag asmätt

Är nyss hemkommen från Cheesecake factory där jag var tillsammans med en ny tjej som heter Lina. Hon har varit här i en och en halv månad, och jag åker hem om två. Knasigt värre, men trevligt var det i alla fall! Dock så är jag verkligen proppmätt nu och jag känner att magen kommer arbeta ett bra tag in på småtimmarna.. Cheesecake faktory har inte bara cheesecakes för er som undrar, utan deras meny är den största av dem alla. De har verkligen allt; sallad, pasta, mexikansk, asiatiskt, pizza, hamburgare, you name it. Så himla toppen! I morgon ska jag i alla fall jobba 8:30-13:00 innan jag beger mig till mitt kära Burlingame, och mina fina brudar. Jag får se vad vi ska hitta på, massa roligheter och mys skulle jag tro! Jag älskar helg.
Vi i Grand Canyon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0