Nio veckor kvar

Veckan har infunnit sig och resan är numera ett minne blott. Men ett fint sådant. Jag har aldrig flygit så mycket som jag har gjort under det här året, och jag ser fram emot att inte göra det på ett bra tag när jag väl landat på svensk mark. Hur som haver, igår var det i alla fall min sista psykologilektion och jag säger bara yes. Det kändes så himla skönt att gå därifrån och veta att jag var klar. Alla uppsatser och prov är gjorda och jag behöver inte plugga förrän jag kommer hem. Så himla skönt! Slänger in två poolbilder från San Diego, saknar det redan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina och söta tjejer vid poolkanten!!

2012-05-23 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0