Mörker

Tinas hejdåmiddag blev väldigt lyckad, och jag tror vi var typ tio tjejer runt långbordet! Det är alltid lika trevligt att sitta och snacka med massa brudar. Det som är så härligt här är att alla är i samma situation och även om man kanske inte skulle ha umgåtts i Sverige så gör man det nu. Man hittar vänner i personer man kanske inte skulle valt hemma, och det är på något sätt himla fint. Det där med dialekterna är ju också väldigt skoj! Efter middagen skjutsade i alla fall Isabelle hem mig, och efter att hon har åkt visar det sig att jag är utelåst. Jag hade bett dem att inte låsa dörren men.. Huset var bäcksvart och jag hade knappt några batterier på mobilen. Klockan var 22:45, och jag ringde mina värdföräldrar, men ingen svarade. Jag knackade och plingade på huset (ett antal gånger..), och ingen kom och öppna. Great, tänkte jag. Var ganska smått irriterad. Ringer i alla fall Elin som bor närmast mig, och hon kommer och hämtar mig på en gång. Det blev alltså en spontan sleepover, vilket i och för sig var trevligt. Min värdmamma kom och hämtade mig klockan sju i morse, och sedan var det bara till att börja jobba. Dagen har flytit på bra, och jag slutade redan klockan 16. Då begav jag mig till sjön/skogen och gick/joggade cirka 4,5 km. Det var supernajs i det fina vädret!
Fin fina Tina på middagen.

Kommentarer
Postat av: BELLAAAAN!!

Sjön/skogen???? haha. Du menar laken??? :D

2012-05-30 @ 07:53:30
Postat av: Anna

Haha ja, men de där hemma fattar inte om jag skriver så!

2012-05-30 @ 08:34:17
URL: http://annali.blogg.se/
Postat av: martina

Snälla snälla hjälp mig!!! Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

2012-05-30 @ 08:39:37
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0