Jag ser slutet

Är nyss hemkommen från min näst sista psykologilektion, vilket känns awesome. Vad som känns mindre awesome är att jag har en sista uppsats samt ett hemrprov due till på måndag. Suck.. Men efter det så är jag finito! Äntligen! Det har ändå gått sjukt fort, jag började psykologin den 23 januari vilket är för snart fyra månader sedan. Skönt att jag kommer kunna spendera mina nio kvarvarande måndagar (om man inte räknar med den nästa vecka) med att göra något roligare. By the way så skypade jag med min fina pojkvän idag. Tänk vad en person kan få en på bra humör! Att bara höra Pierres röst och att veta att vi kommer vara tillsammans igen om tio veckor gör min dag.

Kommentarer
Postat av: Komiker - Mina vänner kallar mig Komiker.

Sen att Skype är sjukt bra program underlättar också lagom.

2012-05-15 @ 22:14:52
URL: http://bunta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0