Hike

Idag efter jobbet begav jag mig ut på en liten vandring, tillsammans med Isabelle och Elin. Vi gick drygt fyra kilometer runt en sjö mitt ute i skogen och det var riktigt härligt att få lite frisk luft. Det är alltid mycket roligare att röra på sig när man har någon att prata med! Naturen är i Marin är helt fantastisk! Det finns mycket berg och skog, och att vandra eller cykla är väldigt poppis. Det är inte alls som i Sverige och det gäller att ta vara på allt det vackra nu innan jag åker hem om mindre än 12 veckor. I morgon blir det filmmys med Marintjejerna och sedan blir det party på lördag (awesome!). Jag hoppas även att jag får se mina fina Burlingamebrudar någon gång under helgen. Jag saknar dem faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0