En helg i Burlingame

I helgen har jag som sagt varit i Burlingame, vilket alltid är lilka trevligt! På lördagen kom två andra tjejer och vi beställde pizza och badade i Mathildas utomhus-bubbelpool. Det var verkligen så himla mysigt! Vi konstaterade även att Loreen hade vunnit Eurovison, fyfan vad najs! Jag brukar inte tycka det är så kul, men nog skulle jag allt velat sett röstningen live i år och känna det där pirret. Hennes låt är ju faktiskt sjukt bra! På söndagen vaknade jag, Mathilda och Danielle upp och åt frukost, innan vi begav oss till en biograf för att se filmen "What to expect when you´re expecting", och den var faktiskt rolig och mysig. Helt klart godkänd! Nu är nästa filmstopp "Magic Mike" som har premiär 29 juni, och som vi längtar. Channing Tatum spelar en dansande strippa, oh my god.. Det ska bli intressant! Resten av söndagen bestod av nionde och sista säsongen av mitt älskade One tree hill. Jag har ju inte sett den än men nu har jag bara ett avsnitt kvar! Vilken pulshöjande säsong! Var väldigt rädd ibland.. Hur som haver hann jag inte se det sista avsnittet innan jag var tvungen att åka hem till Larkspur för att jobba några timmar. Det är röd dag idag, Memorial Day, och därför kunde jag sova över hos Mathilda lördag-måndag. Ikväll blir det hejdåmiddag på Cheesecake factory med alla tjejer, Tina lämnar nämligen oss på torsdag. Buhu. Men trevligt ska det bli i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0