Drinkar och solsken

Har återigen haft en kanonhelg, och nu sitter jag här klockan 22:45 på söndagkväll. Hur tusan kan veckorna gå så fort? I och för sig är det riktigt skönt. Igår firade vi som sagt Isabelle, och vi dansade natten lång på en nattklubb nära Union Square. Det är så himla roligt att gå ut och dansa med sina vänner, jag saknar det sjukt mycket. Många skratt senare befann vi oss i sängarna på hostlet och idag har vi bara strosat omkring i staden. Idag var det sjukt varmt, och då menar jag sjukt, så när vi kom tillbaka till Marin vid 17-tiden blev det ett dopp i Elins pool. Supersoft! Kvällen avslutades med filmen "Honey" och trevligt sällskap. Nu ska jag sova och ladda batterierna för en ny jobbvecka. Snart är det mindre än tio veckor tills jag kommer hem, så det gäller ju att ta vara på tiden.

Födelsedagsbarnet och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0