Våren är här, eller rättare sagt vintern kom aldrig.

Igår kväll begav jag mig till Northgate shopping mall med några andra svenska tjejer och där inhandlades en ny jeansjacka. Jag har en jeansjacka som jag älskar och den är utav en "vanlig" model så att säga, den här är stentvättad och lite coolare. Jag är mycket nöjd med detta köp även om det kändes som rena rama rånet, 50 dollar. Haha i Sverige hade ju 350 spänn inte känts så farligt, men här är allt så billigt så allt närmare 40 dollar (280 kr) känns dyrt. Knasigt det kan bli i huvudet! När jag kommer hem i sommar kommer jag väl känna mig ruinerad när jag ska shoppa. Nåväl. Ikväll blir det hemtenta plugg som ska in på måndag innan sängen och någon film väntar. Känns ändå helt okej. I morgon kväll blir det andra bullar, men det får ni veta senare. Ciao!

Kommentarer
Postat av: cecilia.

den är fin! :)



och jag blev exakt likadan när det gäller pengar därborta, haha. jag tyckte typ att allt som kostade mer än 19,90 på Forever21 skulle övervägas noga för att det var "ganska dyrt". Sjukt ändå :D

2012-03-11 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0