Tv serier

Efter en välbehövlig sovmorgon (börjar 10:15) så känner jag mig back on track igen. Jag tog mig igenom gårdagen ganska så smärtfritt faktiskt. På kvällen somnade jag till "How I met you mother", en serie som min kära boyfriend har tjatat på mig om att se, men jag har aldrig riktigt fastnat för den. Men nu jäklar! Har sett några avsnitt och den är ganska rolig faktiskt. Andra serier som min man försöker få mig att se är "Entourage", "Big Bang Theory" och "Seinfeld". Får se hur det går med den saken.. Hur kunde vi bli så olika när vi suttit ihop i 6 år? Haha. Jag saknar den killen så himla mycket ibland. Men om fyra månader är det vi igen, precis som alltid.

Kommentarer
Postat av: Jenny

BIG BANG THEORY <3333333

2012-03-20 @ 17:57:44
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Jenny

Och cougar town!

2012-03-20 @ 17:58:19
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha du har följt mitt råd, för första gången på snart 6 år. Får vänta 6 år tills nästa gång du lyssnar på mig igen :P

2012-03-20 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0