Tahoe

I helgen var jag och min värdfamilj uppe i bergen i Tahoe och åkte skidor (Squaw Valley). Vädret och skidåkningen var kanon och nog har jag allt fått en del färg i ansiktet även om jag använde 35 i solskyddsfaktor. Vi bodde i en släktings hus där uppe och det var verkligen jättefint. Jag fick mitt eget rum men första natten kom Colby in vid 02:15 och kröp ner bredvid mig. Man kan ju inte säga nej till ett nästan gråtande barn som är livrädd för ett ljud han tyckte sig höra. Jag sov inte alltför bra den natten för Colby flyttade efter mig hela tiden, det var liksom typ en 160 säng och ändå sov vi båda på mindre än halva ytan. Men men, det var ändå en lyckad semester. Jag måste dock säga att det kändes lite konstigt att stanna och ta en varm oboy med vispgrädde själv, jag har ju alltid fyra andra personer vid min sida (varav en av dem alltid betalar..), och jag kunde inte riktigt skaka av mig den känslan. Jag hade det verkligen awesome i Tahoe, men nog var det lite ensamt i backen ibland. Men Oom en månad idag kommer dem hit! Mamma, pappa, Maria och Jenny, och jag längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0