Singing in the rain

Mitt förra inlägg som visar fina, soliga vårtecken är tyvärr nu som bortblåst. Idag har det regnat och blåst konstant hela dagen. Tydligen är det en storm som kommit in över SF och det ska hålla i sig minst en vecka sägs det, men så mycket som jag har sett solskenet här känner jag mig väldigt optimistisk. "Nu får du se den riktiga vintern" har folk sagt till mig hela dagen, och jag måste medge att jag inte gillar den speciellt mycket. Dessutom har jag ingen regnjacka eller stövlar, har ju inte behövt det på snart åtta månader! Jaja, det blir nog bra ändå. Nu har jag i alla fall precis slutat efter en heldag, 9-19, och sitter och diggar Katy Perrys nya låt "Part of me" som är preics lika bra som hennes andra hits. Har verkligen fått upp ögonen för henne efter konserten i november! Mina värdkids gillar henne preics lika mycket och vi alla brukar sitta och sjunga på någon Katy Perry låt när vi leker, samt höja volymen till max i bilen. Katy Perry kommer föralltid påminna mig om den här tiden och det känns ganska så fint. Speciellt "Last Friday Night" och "Firework", jag vet inte hur många videos jag har när Colby och Sierra diggar loss till dem låtarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0