NBA basketball

Slutade jobba för en liten stund sedan och nu ligger jag i sängen med datan. Ganska så skönt faktiskt. Nu ska ni få höra något roligt, i helgen ska jag, Danielle, Mathilda och Tina (en av Marin-kompisarna, från Sthlm woho!) gå på en NBA basket match. Det är inte mellan de bästa lagen men ändå! (Eller är det? Jag har noll koll, haha) Jag är sjukt taggad och det kommer bli ascoolt att se en riktigt NBA match. Att bo i USA har ju sina fördelar! Golden State Warriors tar emot Sacramento Kings på Oracle arena på lördag klockan 19:30. Jag kommer vara där, och jag kommer vara taggad.



Just nu.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Har inte heller någon större koll på basket men det kommer att bli grym underhållning kan jag nog lova dig. Jag är väldigt avundsjuk! Puss

2012-03-21 @ 08:26:54
Postat av: cecilia.

Jag är också avundsjuk, det är nog ascoolt!

2012-03-21 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0