Härlig fredag

Igår var det en mycket bra fredag, även om det spöregnade hela dagen. Jag jobbade fram till 16:00 och då begav jag mig till gymmet och körde 45 minuter på crosstrainern. Efter det blev det en snabbduch innan jag bagav mig hem till Isabelle och åt middag tillsammans med henne, Tina och Elin. Mycket gott och trevligt var det, och hela aftonen gick i sent 90-tal tidigt 2000-tal tecken då vi lyssande loss på gamla klassdiscodängor. Nostalgi på hög nivå vill jag säga! Vi kom på hur många låtar som helst och vi alla gav skrik och tjut ifrån oss tillsammans med skönsång och det klassiska "dansa från sida till sida" dansen. Vi gjorde också den där "trådgrejen" när man är två personer som turas om att "lösa" problemet och ta över tråden på sina egna händer (svårt att förklara men om ni ser på bilden nedan vet jag att ni fattar vad jag menar!). Jag var hemma vid 12-slaget och somnade gott. Idag har jag skypat med både min pojkvän och familjen, alltid lika najs. Nu ska jag till stan för att möta upp Danielle och Mathilda. Idag är det även St. Patricks Day här i USA så hela staden kommer väl vara grön. Vi får se! Ha en bra helg kompisar!



Vår goda middag!



Elin och Isabelle

Kommentarer
Postat av: Jenny

St. Patricks Day är väl ändå internationellt? Underskatta inte Sverige! De firar Irlands nationaldag med grön öl dem med!

2012-03-19 @ 22:16:51
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0