Grått

Fy vad det ska regna varje dag, hela tiden. Idag har det fullkomligt vräkt ner samtidigt som det har blåst rejält. Det blev alltså bara att sitta inne med barnen idag, såhär lite har vi aldrig lekt utomhus. Så mycket som det har regnat i mars har det inte gjort under hela min tid här i Kalifornien, och om jag ska vara ärligt hoppades jag på att få slippa det. Regn kändes, innan månaden mars kom, som en ovanlighet och jag tog alltid för givet att det skulle vara klarblå himmel och sol. Vilket jag faktiskt kunde göra, vädret under mina månader här i USA har varit fantastiskt! Därför känns det extra trist att regnet verkar hålla i sig med tanke på att min familj kommer om drygt en vecka. Buhu.. Men men, vad ska man göra? Nu har jag i alla fall precis slutat jobba och ska gosa ner mig i sängen med "How I met your mother". Serien blir bättre och bättre måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0