Good times

Idag var jag ledig fram till ett och vad passar då inte bättre än att skypa med nära och kära? Först Pierre, sedan Maria och sist mamsen. Det är alltid så himla skönt att få prata av sig lite. Jag saknar alla där hemma varje dag, men på senaste tiden har det blivit en lättare saknad. Jag känner att det jobbigaste är över och när min familj åker hem är det bara tre månader kvar. Det är ju ingenting! Så jag har bestämt mig för att sluta tänka så mycket och bara köra. Hallå, jag bor liksom i Kalifornien och idag, precis som så många andra dagar, skiner solen och det är nog 20 grader varmt. Jag trivs jättebra med barnen och livet jag har här så nu ska jag börja njuta och sluta överanalysera allting. Tänk vad mycket lättare det kommer bli!

Klänning, kofta, leggins och tygskor, Cali är ganska najs ändå.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

LIKE



:)

2012-03-07 @ 23:21:36
Postat av: Mamma

Good thinking my love!

2012-03-10 @ 00:14:14
Postat av: Mamma

Good thinking my love!

2012-03-10 @ 00:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0