Fortsatt regnigt med inget uppehåll för sol

Dagen har bestått av regn, jobb, träning (samt TV-tittande!) och skype. Det har blivit ovanligt mycket skype på senaste tiden, vilket beror på att jag helt random har fått små luckor i mitt schema. Detta gillas skarpt! Jag pratade med mamma och pappa om de två utbildningarna jag ska söka, och jag har kommit fram till mitt förstahandsval. Om både jag och Pierre kommer in så blir det Växjö till hösten. Tillsammans. Äntligen liksom. Längtar! Idag har jag i alla fall, precis som alltid känns det som, haft en bra dag tillsammans med mina barn. Vi har sån himla fin relation nuförtiden och skojar, skrattar, busar och kramas mest för hela slanten. I måndags när Colby inte hade sett mig på hela helgen sprang han fram till mig och gav mig en superstor kram. Det kändes verkligen jättebra och det är ofta så nuförtiden. De gillar mig och jag gillar dem helt enkelt. Mina gosungar!

Kommentarer
Postat av: cecilia.

barn har förmågan att ge en sån himlans ärlig och fin kärlek! man behöver liksom aldrig fundera på hur saker ligger till.



fint :)

2012-03-15 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0