En obeskrivlig känsla

Under mina åtta månader här i San Francisco har jag hunnit med massor. Jag har gjort saker som jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna få in på några få månader, kanske inte ens under hela min livstid, om jag skulle stannat i Sverige. Att åka som au pair ger en verkligen möjlighet till så otroligt mycket. Allt ligger ju så mycket närmare här (även om det är 6 timmas flyg från kust till kust..), vilket betyder att det blir billigare att resa. Jösses vad jag är nöjd med mina resor hittills, det känns som om jag har gjort det som var ett "måste" när jag kom hit. LA, Miami, Grand Canyon och Vegas (Arizona och Tahoe var ett plus) stod verkligen högst upp på min lista och nu när jag tittar tillbaka på alla bilder så himla glad. Ett av mina absolut favorit moments under resorna var när vi stod framför Hollywoodskylten. Jag kan inte beskriva den känslan, men det var som om något varmt och härligt låg över en och jag ville inte åka därifrån. Den känslan jag hade precis just då, i den exakta stunden, är något jag aldrig kommer glömma. Och det är det som känns så fint. Jag kommer aldrig glömma det här, mitt livs äventyr, och om jag någonsin gör det så kan jag bara titta tillbaka på alla bilder och känna den där känslan sprida sig i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: erika

gilla!

2012-03-29 @ 06:41:39
URL: http://enhimlansmassa.tumblr.com
Postat av: Pierre

Snart bara 3 månader kvar :)

2012-03-30 @ 09:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0