En hejdundrandes helg

Gårdagens NBA match var awesome! Vi satt inte med den vildaste publiken, men nog skrek och hejade vi på Golden State Warriors. Pausunderhållningen med cheerleaders, människor som vann pengar genom att sätta skott, t-shirtutdelning samt musik var också super. Man hade aldrig tråkigt! Warriors ledde i stort sett hela matchen, men på slutet klantade dem till det lite och usch så spännande det blev. Det stod 109-108 när det var 15 sekunder kvar, och Sacramento Kings hade bollen. Vi satt som på nålar och som tur var fibblade Kings bort sin chans och vi alla kunde samstämma i ett segervrål. Yes! Helt klart en otroligt bra upplevelse. På söndagen när vi hade vaknat (Danielle och Mathilda sov hos mig) åt vi frukost på en restaurang, och det var hur gott som helst. Mätta och belåtna begav vi oss mot Golden gate brons utkiksplats på "min" sida, som vi aldrig varit vid. Det var helt fantastiskt. Jag har varit i San Francisco i åtta månader nu, men jag blir ändå lika beundrad varje gång jag ser denna fina röda bro. Det ligger något magiskt över den. Efter det strosade vi omkring i Saulsolito innan vi åkte och handlade mat till kvällens tacosmiddag. Vid 18-snåret kom Isabelle, Tina, Elin och Ida över och vi diggade Maggio och fixade middagen som blev supergod. Mycket snack och mat blev det innan vi vinkade hejdå till mina Burlingametjejer och satte på en rulle. Närmare bestämt "Footloose" (den nya som kom ut i år), och den är ju så sjukt mysig. För att summera hela helgen med ett ord; asbra. Jag älskar att ha helg!


Kommentarer
Postat av: cecilia.

Jag ÄLSKAR den utkiksplatsen! och bron känns alltid magisk! :)

2012-03-26 @ 17:55:50
Postat av: Mamma

Vad fin du är när du står framför bron. Tänk snart är det min tur....



Vad häftigt med basketmatchen, det ser ju hur stort som helst ut. Jag förstår att det var kanon!!! puss

2012-03-26 @ 22:35:44
Postat av: Jenny

Herrejösses vilken snygging!!!

2012-03-28 @ 16:59:28
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0