Blås ut ljusen och önska dig något

I Sverige är det morgonen den 27 mars vilket betyder att det är min kära pappas födelsedag. Grattis! Jag skypade nyss med de tre kvarvarande familjemedlemmarna i Vallentuna och nog fick jag vara med och sjunga "Ja må han leva" samt titta på presentöppningen. Mysigt! Födelsedagar är faktiskt något alldeles speciellt, och jag önskar jag kunde få ge min fina pappa en puss på kinden denna dag. Men jag ska inte sura över det, för snart har jag dem allihopa här hos mig. Jag kan knappt fatta det. Vart har tiden tagit vägen? Och att mammas och pappas 100års kalas (50+50) var för hela fyra år sedan är rent ut sagt ofattbart. Åren rusar iväg och det gäller att njuta av varje dag. Idag kommer alltså min pappa att njuta lite extra, äta en tårtbit eller två. Han var ju faktiskt på gymmet igår trots allt, som han så fint påpekade. Grattis igen älskade du. Jag känner ingen annan som är dig lik och fy tusan vad du är bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Han fick en mysig födelsedag med god mat och dryck!

Jag håller med han är bästa pappan och mannen man kan ha. puss

2012-03-27 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0