Att titta på TV

Idag jobbade jag bara en lite stund på morgonen, och sedan hade jag hela dagen för mig själv. Började med att svänga förbi nya gymmet och till min förtjuselse hade de TV som alternativ i själva "träningsskärmen" på både löpbanden och crosstrainern. Jag blev himlans glad kan jag ju säga, för jag kollar aldrig på TV här (förutom om jag är hos Danielle som har TV på sitt rum, avis..) och det är verkligen något jag saknar! Det var så kul att kolla så jag stod på crosstrainer i 50 minuter, så himla awesome! Nu ska jag börja gå till gymmet för att kolla på TV, inte för att förbränna fett. Haha, skämt och sido, det känns i alla fall så bra att man kan förena nöje med nytta. Sedan blev det lite situps och armhävningar innan jag begav mig hemåt för en duch samt skypning. Efter det, vid tvåtiden, åkte jag till Northgate shopping mall för att lämna tillbaka en blus jag köpte förut. Där inhandlades ett par nya löptights som var väldigt välbehövda, samt att det ger lite motivation att ha på sig snygga träningskläder. Ni killar fattar inte det där, men så är det! Nu har jag precis vaknat från min powernap och snart ska jag gå till skolan för ännu en psykologilektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0