Årets första dopp

Sverige ligger verkligen i lä om man jämför med Kalifornien. Nog ska det bli lite kallare här över helgen, men att man kan bada och ligga och sola i mars är ju helt fantastiskt. Min värdfamilj har bivit medlemmar på en "club" där det finns pooler, tennisbanor, mysiga fåtöljer med ute-öppenspis samt gym. Jag ska födmodligen säga upp mitt gymkort på mitt nuvarande gym, som jag förövrigt inte gillar så värst mycket (too crowded!), och börja gymma här. Det är mycket mindre men om det inte är allt för mycket folk kvällstid blir det nog så. Ska testa det nästa vecka i alla fall! Barnen ska ta simlektioner här två dagar i veckan och det känns som ett schysst ställe att hänga på under sommareftermiddagarna. Tummarna upp! Försökte få Sierra att trivas i vattnet idag och fram mot slutet vågade hon hålla i kanten själv, framsteg! Det bästa med det här stället är att det är gångavstånd. Hur bra är inte det liksom? Jag har gångavstånd till både skolan och förmodligen framtida gym, vilket känns awesome. För att prata om något annat så kan jag ju nämna helgens planer. Ikväll ska mina två Burlingame tjejer plus mina nya vänner äta middag hemma hos Isabelle, det kommer bli askul, sedan åker nog jag, Danielle och Mathilda till Burlingame på lördag och har det mysigt. Jag älskar bra helger!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fina ni är!

2012-03-10 @ 23:27:05
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vad mysigt Anna! Ni är ju ursöta...... Hoppas att det fina vädret håller i sig. Kram älskar dig

2012-03-11 @ 10:48:31
Postat av: cecilia.

En till fin bild! :) och gud vad perfekt att ni kan hänga på det stället, det är ju helt underbart!

2012-03-11 @ 19:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0