Another weekend

Helgen var mycket bra och dent tar slut lika fort som den kommer. Fredagen spenderades tillsammans med ex antal andra tjejer hemma hos Isabelle, och på lördagen begav vi Burlingametjejer oss ner mot Burlingame. Det blev hyrfilm och godis innan jag somnade bredvid min sköna böna i sängen. Danielles säng är så sjukt skön! Efter frukosten åkte jag och Danielle och fick pedikyr, asnajs. Tyvärr råkade jag sätta på mina skor lite för tidigt, men men. Sedan hämtade vi upp Mathilda och det blev lunch på Cheesecake factory. Jag köpte även en klänning som hade kostat 40 dollar för 7,50. Inte fy skam. Nu sitter jag här på mitt rum och ska snart dra igång en film.
Isabelle och Danielle i fredags. Fina tjejer det där!

Kommentarer
Postat av: cecilia.

Viiiisa klänningen klapp klapp klapp klapp klapp

2012-03-13 @ 21:06:33
Postat av: Anna

Haha jag vet inte alls vad du menar med det, men du är ganska så söt i alla fall.

2012-03-14 @ 03:12:10
URL: http://annali.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha nu fattar jag! Haha, var tvungen att läsa mitt inlägg igen!

2012-03-14 @ 03:12:40
URL: http://annali.blogg.se/
Postat av: cecilia.

haha

2012-03-15 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0