Tillägnat Maria

Kände för att skänka lite glädje till min storasyster där hemma i regniga Sverige. Jag vet att du drar rejält på smilbanden när du ser dessa bilder. Jag vet inte varför mina tankar landar på dig, men jag tänker lite extra på dig just ikväll. Kanske för att jag börjar sakna dig mer och mer, kanske för att du alltid är så knäpp och får mig att skratta, kanske för att du är världens snällaste, eller kanske bara för att du alltid har lärt mig allt du kan. Förmodligen är det för att jag älskar dig över allt annat, och kan knappt bärga mig tills vi ses om fyra veckor. Jo, nu när jag tänker efter är det definitivt därför.
"Anna! Här kommer alfabetet!! A, B, C.."

Kommentarer
Postat av: Pierrre

Din kubbteknik är ju inte världens snyggaste :P haha

2012-06-28 @ 09:19:34
Postat av: Maria

Fina, fina du. Det ska bli så kul att få hem dig snart! Och efter att ha läst det här inlägget kommer jag definitivt att sova gott. Pussar och kramar i tusen!

2012-06-28 @ 23:23:52
Postat av: Maria

Och hahaha jag älskar såklart fortfarande bilderna! Och dig!

2012-06-28 @ 23:25:13
Postat av: Mamma

Ha, ha tänk vad mysigt vi hade ändå där i Halmstad även om det var regn nästan hela veckan...........puss

2012-07-10 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0