Redan onsdag

Tiden här går verkligen sjukt fort. Snart är det bara en månad kvar tills jag kommer hem! Jag har redan nu börjat fundera på hur jag ska packa och vilka kläder jag ska rensa ut. Känns bra! Igår var jag ledig och jag och Sarah begav oss till Vacaville outlet för lite sista shopping. Man har ju en lista på det man måste köpa innan man kommer hem, och vad passar då inte bättre än ett outlet? För min del blev det lite smågrejer, bland annat två parfymer för 9.99 (Elisabeth Arden) samt 15.99 (Calvin Klein) dollar var. Helt stört vilka bra priser! Sarah däremot gick loss HELT. Hon köpte galet mycket, när vi kom ut från Marshalls hade vi (hon!) fyllt upp en hel kundvagn med massa grejor. Bra för henne! Gårdagen var stekhet där vi befann oss, och då menar jag närmare 35 grader! Hörde att det regnar i Sverige.. Trist. Idag fick jag även ett sms från en snygg kille som befinner sig i Malaga. Tänk att det snart är vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0