Packa?

Idag har jag skypat med min fina familj i över en timma. Jag älskar att bara sitta med och prata när de äter middag, jag får en speciell känsla som inte går att beskriva. Tänk att jag själv kommer sitta där om typ en månad! Både idag och igår grillade de, och jag blir så himla avis! Jag har inte ätit grillat kött på år och dar, och det kommer bli så himla underbart att få sitta ute på vår altan med alla mina fina och äta en riktigt sommarmiddag i solskenet. Har jag sagt att jag längtar? Under de senaste dagarna har jag faktiskt funderat på om jag ska börja packa. Det kanske låter på tok för tidigt, men jag vill inte står där kvällen innan och inse att jag inte kommer få plats med allt! Jag känner att jag vill ha koll på läget, så att om jag börjar packa ner höst/vinter grejerna nu kan jag nog på ett ungefär se hur mycket av allt annat som får plats. Galet. Har också börjat fundera på vad jag ska ge mina fina värdbarn i hejdåpresent. Ska nog knåpa ihop ett fotoalbum med text, jag har ju så mycket fina bilder! De har vuxit så himla mycket under det här året!
Vi tre i september.

Min första bild på barnen, juli.

Colbys femårskalas!

Jag älskar den här bilden på min lilla tjej.

Kommentarer
Postat av: Mamma

De är verkligen supergulliga "dina" barn. Njut av den sista tiden tillsammmans. Det där med att göra ett albunm till dem är ju en väldigt bra idé. Då kommer de att komma ihåg deras mysiga aupair Anna från Sverige.

2012-06-24 @ 21:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0