Midsommar och Pride festival

Jag bytte outfit precis efter mitt förra inlägg.. Ville ha min nya midsommarklänning i alla fall! Fin va? Helgen har varit kanonbra. Midsommarfirande, utgång och Pride, det kan ju bara bli annat än bra. Jag har i alla fall skrattat tills magen knytit sig och jag har dansat så att träningsvärken kommit tillbaka. Pride festivalen var verkligen helt galen och jag är väldigt glad att jag hann se det innan jag åker hem. Idag är det faktiskt exakt en månad tills jag flyger från SF. Pratade precis med Cecilia (Pierres storasyster) om det, och jag insåg att jag kommer sakna det här livet riktigt, riktigt mycket. Jag börjar bli lite nervös inför min hemresa, allt vad den nu innebär, och jag känner att mina känslor fullkomligt kommer bubbla över.. I natt drömde jag att Kissie skulle bli mina fina kids nya au pair. Fyfan! Haha.. En månad kvar. Det blir nog bra det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0