Målarstudio

Igår satt jag och barnen ute och målade i det fina vädret. Riktigt mysigt faktiskt! De har fått färger av sin farmor så det var på tiden att vi provade dem. Barns målningar är alltid lika charmiga. Mina sötnosar. Idag är det exakt 6 veckor tills jag landar på Arlanda. Jag vet att tiden kommer springa förbi och jag måste krama mina kids varje dag så att jag alltid ska minnas hur det här livet var. För livet här är oftast jäkligt bra, även om det alltid finns småsaker man irriterar sig på. Att jag går runt i shorts eller klänning varje dag gör ju inte det hela sämre. Hoppas värmen har kommit till Sverige när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Mamma

De är ju för söta "dina små" barn!!!

2012-06-16 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0