Hejdå för en liten stund

Bilden är från i söndags när jag sa hejdå till mina Sverigebrudar. Kunde tyvärr inte skriva något om deras hemgång innan, eftersom de även skulle överraska sina familjer där hemma. Jag har hört att det blev väldigt lyckat, kul! Det var verkligen hur fint som helst att ha dem här, och snart ses vi ju faktiskt igen. Om 6 veckor för att vara exakt! Annars så händer inte så mycket. De få jobbtimmarna jag hade förra veckan vägs just nu upp och jag har jobbat två lååååånga dagar nu måndag och tisdag. Resten av veckan ser helt okej ut ändå, och i helgen är jag helt ledig. Superskönt! Vädret ligger just nu på strålande sol och över 30 grader här i Marin County, sommaren är verkligen här på riktigt. Såg förresten att Sveriges herrar sög i öppningsmatchen.. Kom igen nu grabbar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bad ni någon ta bilden..?

2012-06-13 @ 16:01:53
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0