Glad midsommar!

Glad midsommar Sverige! Jag ser på fb att vädret är på topp, och just nu är jag faktiskt ganska avundsjuk.. Jag hoppas ni får en underbar kväll! Förra midsommar befann jag och Pierre oss i Barcelona. Det skulle bli vår sista mysiga semester innan min stora flytt, men den slutade i magsjuka och doktorsbesök. Det var verkligen så himla romantiskt (not..)! Allt kan ju inte alltid bli som man tänkt sig, eller hur? Nu står jag i alla fall här, ett år senare, och jag är minst lika kär i killen på bilderna. Nästa midsommar tycker jag vi firar på ett väldigt svenskt och traditionellt sätt!


Kommentarer
Postat av: Pierre

Gillar att alla bilder är tagna samma dag :P Men det var en bra dag vi hade tillsammans i Barcelona ;)

2012-06-25 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0