Fyra veckor och en dag

Precis som rubriken lyder så har jag inte så lång tid kvar här i mitt kära SF. I morgon är det exakt fyra veckor tills jag sätter mig på flyget mot Sverige. Mindre än en månad alltså. Det känns riktigt bra. Jag saknar min fina kille något oerhört, och jag kan knappt vänta tills jag får rulla ut väskorna i vänthallen på terminal fem. Några andra jag också saknar är ju mina fina systrar och mina föräldrar. Och min mormor. Och min faster Anette. Och mina tjejer, fotbollslaget samt alla andra härliga människor jag ska få spendera en sommarmånad med! Snart så..
Hittade världens finaste bild på min lillasysters blogg. Pappa, du har fyra fina jäntor du!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar den här bilden på oss!

2012-06-28 @ 00:17:38
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0