Cali-livet levererar

Tänk att alla helger lyckas bli helt sjukt bra. Alltid. Är inte det awesome? Nu har jag dock bara fyra helger kvar i SF, så jag får se till att planera dem väl. Nu i helgen var jag och Danielle inne i city på den så kallade "Nort Beach Festival" som ägde rum. Musik, mat, dryck, smycken, hattar, kläder och bra stämning bjöd den på, och det var riktigt skoj att gå omkring där och titta på allt. Vi köpte oss två asgoda kycklingspett och avnjöt dem i solskenet. När vi kände oss klara gick vi ner mot Chinatown. Vi brukar fullkomligt hata Chinatown, men enligt min turistbok ska man gå på Grant st, vilket vi aldrig har gjort. Chinatownet på denna gata var fantastiskt! Både jag och Danielle blev väldigt förvånade över att vi har missat denna del, och nu åker vi gärna tillbaka. Bra att upptäcka det såhär sent.. På kvällen mötte vi i alla fall upp Mathilda och åt middag tillsammans. Den lilla damen har bara tre veckor kvar så vi måste passa på att umgås! Båda brudarna sov sedan hemma hos mig och på söndagen åkte vi, plus Elin, till Stinson Beach där vi låg och solade hela dagen. Så himla skönt! På kvällen blev det bio, en ny musikal som heter "Rock of ages", där Tom Cruise spelar en långhårig rockare. Riktigt bra film! Den här veckan går mina barn på camps mellan 9-13 varje dag, vilket betyder att jag får lite egentid. Det uppskattas alltid! Idag skypade jag till exempel med hela min familj där hemma. Dem är precis lika fina som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0