Bästa någonsin

Till att börja med, Clear Lake var så jäkla awsome! Jag har träningsverk i hela kroppen efter två dagars konstant dansande. Vi sov kanske 6 timmar på hela helgen, så nu är jag rätt sliten, men det var lugnt värt det. Jag har inte haft så kul och skrattat så mycket på länge! Vi var verkligen festens centrum och jag vill tacka alla mina svenska brudar för en minst sagt händelserik helg. Bra tryck!
Sen kan jag fortsätta berätta att jag idag fick världens största chock, och då menar jag världens största. Jag och Colby är ensamma hemma och runt 09:45 ringer det på dörren. Jag går och öppnar i tron om att det är en brevbärare/bud men icke.. När jag öppnar dörren tappade jag rent ut sagt hakan. Där står mina två fina vänner Jessica och Emma som har varit i Australien sedan nyår. Jag blev så himla överraskad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Jag bara stod där och stirrade på dem, sedan tårades ögonen helt ofrivilligt och jag slängde mig i deras famnar. Den känslan var helt sjuk och jag skulle velat haft ett kort på det tillfället. Jag kan verkligen inte beskriva hur förvånad, chockad, glad och uppspelt jag blev! Jag hade inte förväntat mig dessa brudar på trappstegen till mitt hus. De ville ge mig en big surprise, och gissa om de gjorde det? Här vaknar jag upp en måndag, trött som ett as efter en hård helg, och tror jag har en hel veckas jobb framför mig. Tröttheten satt i hela min kropp och mina ögon var hur tunga som helst. Sedan ändras allt på två sekunder. Ibland är livet så himla underbart! Nu fick jag vara ledig imorgon och jag och mina två töser ska på vinprovning i Wine Country (Sonoma). Jag är så sjukt glad just nu och efter en natts sömn kommer jag vara back on track igen. Jessica och Emma, jag kan knappt fatta hur fina och bra ni är! Idag är helt klart en oerhört bra dag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

hur hittade dem till din dörr utan vägbeskrivning? rolig överraskning :)

2012-06-05 @ 08:31:01
URL: http://mkros.blogg.se/
Postat av: Sofia

och jag visste allt att de skulle överraska dig, har bara väntat på att få höra om det! Hoppas ni hade det mysigt! <3

2012-06-05 @ 11:38:08
Postat av: Jenny

Ååååh blir ju glad i hela kroppen. Vad kul!

2012-06-06 @ 17:25:47
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Gud,vad mysigt och roligt att bli så överaskad! Du har gulliga vänner du...........

2012-06-06 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0