Andra helgen i juni

På fredagskvällen slog vi klackarna i taket på en närliggande klubb. Det var riktigt skoj att vara ute med mina fina tjejer hemifrån igen! Längtar redan tills jag kommer hem och vi alla ska återförenas (och då menar jag alla andra brudar där hemma i Sverige), det kommer ju bli kalasbra. På lördagskvällen kom Danielle in till staden och vi alla fyra åt på en Thairestaurang tillsammans. Riktigt skoj att introducera mina gamla vänner för min nya. Trevligt som tusan var det. I morgon är det måndag och en ny jobbvecka väntar! Hoppas den inte blir alltför jobbig.


Kommentarer
Postat av: Sofia

när är det du kommer hem lite mer exakt anna?

2012-06-11 @ 13:11:04
Postat av: Anna

Jag kommer hem om 6,5 veckor. Den 26 juli landar jag på Arlanda! :D

2012-06-11 @ 16:39:15
URL: http://annali.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ser fram emot! Fick höra en del kul skvaller om dig också av J & E ;)

2012-06-13 @ 09:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0