Torsdagskväll

Igår åt jag middag tillsammans med Elin och Isabelle. Som vanligt var det supertrevligt. Gillar mina ladies alltså! Efter det beslöt vi oss för att åka hem till Elin och där vi drack svenskt te, så himla gott! Elin hade fått te från Sverige, och det smakade himelskt (det var någon jordgubb-rabarb historia). Kvällen avslutades med flera långa kramar och fina ord då jag var tvungen att säga hejdå till fina Isabelle. Hon åker på semester med sin värdfamilj på lördag och idag (fredag) jobbar jag kväll. Alltid lika trist med avsked, men jag vet med all säkerhet att vi kommer ses igen! 
 

Kommentarer
Postat av: The rockstar

Gonna miss u so much pingla!!!! <3

2012-07-21 @ 17:25:36
URL: http://Isobel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0