Restaurangmiddag i stan

Är precis hemkommen från city och middag tillsammans med Danielle och Isabelle. Jag och Isabelle sa egentligen hejdå till varandra i torsdags, men det visade sig att hon och hennes värdfamilj skulle åka på söndagen istället. Vi fick säga våra goodbyes två gånger, men vad gjorde det? Mycket trevlig var hela kvällen vill jag lova! Ikväll var nog sista gången jag var i SF city. Känns lite trist faktiskt. Det känns som om jag precis börjat hitta och förstå mig på alla "stadsdelarna", men det kan ju vara bra kunskaper att ha senare i livet när jag kommer tillbaka som turist. Hoppas ni i Sverige har det bra och njuter av er sista Annafria helgen. Skämt och sido, snart ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0