Jag kan andas igen

Idag känns allt lite bättre, fast alla snurrande tankar finns såklart kvar. Det kommer dem nog göra tills jag kommer ut i ankomsthallen på Arlanda, så jag får nog bara finna mig i det. Har i alla fall pratat med Pierre och min familj där hemma, och de kommer ju faktiskt finnas där om två veckor så jag behöver egentligen inte oroa mig! Idag har jag i alla fall gjort barnens tvätt, gått igenom mina kläder och rensat ut, samt packat ner lite grejor jag inte kommer behöva min sista tid. Det känns som om jag kommer få plats med allt, jippi! Sedan hittade jag även mitt spa-presentkort som har varit mystiskt borta sedan en tid tillbaka, och det var inte så konstigt för det låg intryckt bakom en av lådorna i min byrå! Skönt att jag hittade det, började fasa att min värdfamilj lagt massa pengar på mig i onödan.. Men nej då! Imorrn blir det "Tension Tamer Massage", och det kommer nog sitta riktigt fint! Just nu sitter jag och framkallar bilder till min "scrapbook" som jag ska göra till barnen. Många fina stunder vill jag lova. Hur i allsing dar ska jag kunna säga hejdå till mina små guldkorn?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0