Jag drunknar!

Ligger utslagen på min säng. Hade inte föreställt mig att det skulle vara så sjukt jobbigt att packa! Jag har nog varit lite väl naiv, och trott att det ska gå på två sekunder, samt trott att jag inte hade så mycket prylar. Men herregud. Inte nog med att jag får göra mig av med massa, så måste jag även skicka hem en stor låda. Pjuu, är i alla fall glad att jag inte upptäckte detta typ på måndag! Känns ändå skönt att jag är på g. Nu är det fanken inte långt kvar. Börjar jobba nu snart. Får fortsätta senare! Wish me luck.
 
 
 
 
Mitt rum är ganska opersonligt och tomt nu. Tänk att jag bara ska sova här sju nätter till..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är det en bild på Amanda? Haha

2012-07-19 @ 22:16:57
Postat av: Matilda

haha det var jag som skrev så, det var fel på min telefon :)

Svar: Jag fattar nada! Vadå amanda?? Eller du kanske inte menade att skicka den kommentaren alls? Haha. Puss på dig!
annali.blogg.se

2012-07-20 @ 07:54:08
URL: http://mkros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0