Helg!

Bloggen har tyvärr fått lida på grund av mitt dåliga internet. Sjukt irriterande! Men jag lever i alla fall och jag har det superbra. 4th of July som är en riktigt högtid i detta land (typ nationaldag) var riktigt trevlig och som inlägget nedan skvallrar om så såg vi på fyrverkerier vid Fisherman´s Wharf. Riktigt fint var det! Dagen innan, på tisdagen, var jag och mina bästa (Danielle och Mathilda) hemma hos Danielle och åt middag och mös. Vi satt ute och pratade om allt mellan himmelm och jord. Det var nog sista gången vi alla tre befinner oss hemma hos Danielle för gemensam middag. Sorgligt.. Idag är det fredag och ikväll ska vi ut och parta några tjejer. Det är Mathildas sista helg så jag hoppas den blir kanonbra! För övrigt kan jag ju berätta att jag landar på svensk mark om 20 dagar. Ganska så stört faktiskt. Vet inte om jag själv har fattat det än.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha "mös"? Fint du böjer verben!

2012-07-10 @ 19:07:33
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0