Hålla nära hjärtat

Idag har varit en bra dag. Faktiskt riktigt, riktigt bra dag, eller till och med utomordentlig om jag så får säga. Efter barnens summer camp så åkte vi hem till farmodern och badade i hennes pool. Vi badade, skrattade, åt mellis, skrattade lite till och simmade massor. Det var verkligen sjukt mysigt! Sedan blev det hemgång för tidigt middag innan vi (jag och barnen) infann oss på ett ställe där de visade "Lejonkungen" utomhus. Vi hade med oss en filt och familjer picknickade i massor! Det var livat vill jag lova, men ack så mysigt. Dagen avslutades med en promenad tillsammans med Elin och Ida. Det är alltid lika skönt att komma ut och prata av sig lite. Även om dagar som idag kanske inte är speciellt ansträngande. Men det är dagar som idag jag kommer att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0