Fåtal dagar kvar

Förutom att min rum ser ut som ett kalabalikläger, så måste jag säga att jag trivs väldigt bra i min tillvaro. Igår kväll slappade jag hemma hos Isabelle och kollade på "Criminal minds", idag under mitt dagsbreak åkte jag hem till Elin och hennes tvååriga Drew (jag DÖR vad söt), även då var Isabelle med, och just nu är jag hemkommen från Cheesecake Factory där jag och Elin träffades för att ta en milkshake. Jag drack en Oreo-milkshake, och det var helt galet vad god den var! Det känns verkligen inte som om jag ska åka nästa vecka, min hjärna verkar inte kunna få in det. Är sjukt excited i alla fall! Idag har jag även jobbat med barnens fotoalbum, och det blir faktiskt riktigt fint. Ska visa smakprov senare! Måste bara dela med mig en konversation som jag och Colby hade igår i bilen påväg hem från deras summer camp (vi lyssnar på radio):

C: "I haven´t heard this song in a while!"
A: "Me neither. I like it." (skruvar upp volymen. Ser i bakspegeln att C sitter där bak och tänker så det knakar)
C: "Anna? Since this song doesn´t play that often, this is probably the last time we hear it together since you´re leaving next week."
A: "I guess you´re right.."
 
Jag tittar på honom och vi ger en fin blick till varandra, det kändes precis som om han förstod allt. Han log på ett sätt som sa "jag kommer sakna dig, men allt kommer bli okej". Ibland förundras jag över att han inte ens är sex år. Jag kommer sakna honom så himla mycket.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

du har ju verkligen världens finaste lilla kille där asså!

2012-07-18 @ 21:51:51
Postat av: cecilia.

åh, gullunge!
så kände jag lite när jag slutade på jobbet nu, att vissa barn verkligen förstod vad som var på g! det är galet. men häftigt att ha den relationen :)

2012-07-20 @ 00:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0