Ett år och två väskor senare

Håller just nu på att packa min andra resväska. Den första väger 23 kg, och jag hoppas och ber till gud att den andra inte kommer överstiga det. Det är ju trots allt mest kläder jag ska få med mig, alla mina badrumsartiklar (förutom mina parfymer och nagellack) kommer slängas för att spara in på vikten. Man har samlat på sig en hel del under ett års tid vill jag säga. Mamma har i alla fall gjort det klart för mig att jag kommer få ett helvete med att få plats med allt när jag väl kommer hem. Där har jag ju faktiskt en full garderob som väntar på mig! Vi får se hur det går med det.. Kläder lär jag ju inte behöva köpa på ett tag i alla fall! Snart ska jag skypa med min fina familj, det lär ju inte bli allt för många skypedejter till. Det riktigt kittlas i magen när jag tänker på det. Om nio dagar lämnar jag SF, och om tio dagar landar jag på svensk mark. Halleluja.
 
 
Längtar tills jag får stå på min altan igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin bild på dig min älskade dotter <3

2012-07-17 @ 10:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0