Det närmar sig

Idag var jag och barnen vid en av våra favoritlekplatser, och det var faktiskt riktigt mysigt! Vi lekte kurragömma och kull. Ibland älskar jag mitt jobb! Kommer sakna mina små gosungar något fruktansvärt.. Så fina! Annars känns det som om allt går i ett. Packningen är väl i stort sett klar, och idag skickade jag även en låda med grejer hem till Sverige. I morgon ska jag kasta överblivna grejer, säga upp mitt bankkonto och städa mitt rum. Nu kommer massa bilder som får tala för sig själva om hur mina senaste dagar har sett ut. Kommer helt klart sakna Cali-livet.
 
 
Jag på toppen av Mount Tamalpais. Härlig utsikt vill jag lova! 
 
 
Tacomiddag hemma hos Sarah tillsammans med Elin också.
 
 
Danielle och Sarah på Cheesecake Factory ikväll. Min sista gång på favvostället!
 
 
Jag och fina Elin.
 
 
My last one.. Sista cheesecaken satt bra. Nu är jag redo för svensk god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0